4:04 PM
Луцький навчально – виховний комплекс  „ Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 24 – технологічний ліцей”

ПРО НАС (ІСТОРІЯ ШКОЛИ)

 

Легенда про школу

 

Було це давно…Цій легенді виповнилося уже 31 рік. Вона передається з покоління в покоління.. Знає її і старий, і малий… Кажуть, що у далекому 1990-му на місці 24 школи було поле,  тут гуляв вітер, вдень яскраво світило сонце, а вночі мерехтіли вогні.. Поруч були звичайнісінькі городи, на яких працювали люди і подейкують, що вони збирали неабиякий урожай…

Минав час…Поле пустувало………і все ніби так і було б, якби …..

В славному місті Луцьку не зявився дипломат - креативщик на ймення Борис.  Одного разу, обїжджаючи навколишні простори, він натрапив на поле, зміряв його поглядом  і вирішив, що добре було б тут побудувати нову  24 школу. Але ж ще потрібно було порадитись з поважними людьми..

Повернувшись до кабінету, він наказав секретарці Людочці покликати трьох поважних гостей на раз. Гості довго не барились і на запрошення прийшли  одразу…. Легенда каже, що це наче б то були: пан  Кривицький та пан Махомед….

Всі спочатку  сперечались…тупали ногами..

Як же бути новій  школі між двома полями?

І де в місті взяти гроші, щоб знов будувати?

А Борис сказав:  «Знайдемо! Зможем раду дати!»….

Кажуть, довго засідало це шановне панство, але ж потрібно було малювати проект…І тоді  вони  покликали архітектора …

 Незадовго до обіду прийшов архітектор, довго-довго пояснював, як все будувати, свої макети показував, щоб переконати…..

                      Нова школа. Нова думка. Поверхів чотири,

                      коридори як на струнку, не класи – квартири,

                      величезний зал спортивний, їдальня, паркети,

                      автопарк декоративний і басейн (в проекті).

                      Люкс пейзаж: поля, струмочок, видно труби, дроти.

                      Видно Львівську, «Три дубки» й Гнідавське болото.

Ох…Говорили- балакали, треба щось робити …

Не тільки ж у кабінеті чай і каву пити..

Вирішили всі залізно –  будем будувати,

а для цього всім потрібно в поле виїжджати.

Отак школа і зявилась, кажуть старожили..

А чоловіки були справжні: сказали – зробили

Врахували всі бажання та вибрики моди,

А фасад  пофарбували .. у зелений колір…..

І таки дійсно  1- го вересня1990 року середня  школа-новобудова №24 привітно відчинила двері для своїх учнів….., у далекому 90-му  пролунав  перший дзвінок, який покликав учнів за шкільну парту …

О,  рідна школо!Ти даєш нам крила!

Й Любов святу до матері –Землі!

Ми хочемо, щоб ти нами гордилась!

Бо ми Вкраїни доньки і  сини!

          Отож, згідно із легендою, свою історію Луцький навчально – виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 24 – технологічний ліцей” розпочав у  1990 році. Тоді  на честь 900-річчя м.Луцька було здано в експлуатацію загальноосвітню школу І - ІІІ ступенів № 24.     

Керував закладом  Остапчук Іван Ілліч. А далі естафету перейняли Зюзь Зоя Григорівна, Мишковець Олександр Андрійович, Калуш Сергій Миколайович, Скороход Сергій Андрійович, Гучак Людмила Анатоліївна, Гринчук Юлія Юріївна, а з серпня 2018 року – Копчак Тетяна Володимирівна.

Із   2007 року  школа стала  навчальним  закладом нового типу, який діє відповідно до установчого договору з Волинським технікумом Національного університету харчових технологій та Статуту навчально – виховного комплексу, відповідно до рішення Луцької міської ради від 04.07.2007 р. № 15/12. 

Мета діяльності  НВК – професійна підготовка кожного випускника. Учні мають чітку освітню спрямованість. Закінчивши школу, отримують не лише міцні знання, а й свою першу професію.  Разом з атестатом про повну загальну середню освіту   випускникам  вручають  і свідоцтво державного зразка про присвоєння робітничої кваліфікації.

Стратегічна мета колективу НВК:

- навчити дітей жити у світі, який постійно змінюється.
Пріоритетні напрямки освітньої діяльності:

 - реалізація компетентісно орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі;

 - впровадження новітніх технологій;

 - інноваційна діяльність;

 - формування і розвиток сучасної демократичної особистості як творця і проектувальника власного життя;

 - посилена увага до особистості вчителя, підтримка, заохочення та стимулювання його діяльності

 

Переглядів: 259 | Додав: school24lic | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar